AGROKRAINA.COM.UA

Успішне господарювання!

ГК “Молочний альянс” перша виконала європейське замовлення



Група компаній "Молочний альянс" першою серед молочних компаній України виконала замовлення європейського партнера на промислову поставку молочної продукції. Замовником виступила компанія “Український торговий дім “Надія” з міста Варна (Болгарія). Про це йде мова у повідомленні “Молочного альянсу”.

Продукція була вироблена на двох молокопереробних підприємствах компанії: ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат» (м. Золотоноша, Черкаська обл.), який відправив на ринок ЄС 150 кг масла селянського та 560 кг твердих сирів в асортименті, а також на ПАТ «Яготинський маслозавод» (смт Згурівка, Київська обл.), який експортував молоко «Славія» та молоко «Яготинське для дітей».

«Замовлення носить пробний характер з метою вивчення попиту та смакових переваг споживачів. Продукція надійде у продаж в спеціалізовані магазини, які орієнтовані на населення із країн СНД. Перший магазин, в якому буде продаватися продукція брендів Групи компаній „Молочний альянс“, називається „Українка“, він знаходиться у місті Варна», — прокоментував Голова наглядової ради ГК «Молочний альянс» Сергій Вовченко.

 

Довідково:

З 10 січня 2016 року ПАТ “Золотоніський маслоробний комбінат” та Філія ПАТ “Яготинський маслозавод” ”Яготинське для дітей”, які входять до Групи компаній “Молочний альянс”, набули право експортувати продукцію власного виробництва до країн Євросоюзу.

 

Група компаній «Молочний альянс» у 2015 році зберегла позиції лідера за обсягами продажу молока в Україні. Частка «Молочного альянсу» в минулому році склала близько 22%, що і вивело її на перше місце серед українських молочних компаній. Про це свідчать дані експертного аналізу одного із учасників ринку.

Позицію лідера серед брендів, під якими випускається молоко, за підсумками 2015 року зайняла ТМ «Яготинське». Бренд продовжив нарощувати обсяги продажів на внутрішньому ринку. Так, частка грошового еквіваленту та обсягу продажів молока під ТМ «Яготинське» у минулому році досягла 20%, що дало змогу посісти бренду перше місце в рейтингу.


Комментарі

Ваш комментар

Опитування

Де ви купуєте насіння овочевих культур?

На базарі
В професійному магазині
На спеціалізованих виставках
В Інтернет магазині
Вирощую сам

Показати всі опитування