AGROKRAINA.COM.UA

Успішне господарювання!

“Клуб сиру” відзвітував за 2015 рік



Для виробників молочної продукції 2015 рік став дуже важким - ринок твердих сирів України впав на 4%.

Незважаючи на складні економічні умови та спад у галузі, компанії “Клуб сиру” вдалося здобути позитивних результатів: розширити асортимент і збільшити продажі продукції, які досягли рівня 7 690 тонн за 12 місяців 2015 року, що на 19% більше, ніж у минулому році. За оцінками “Інфагро” компанія “Клуб сиру” займає частку 6% (торік 5%) серед інших виробників твердих сирів і входить до 5-ки найбільших на цьому ринку.

За даними компанії “Пріоритет плюс”, в найбільших торгових мережах України торгова марка “Клуб сиру” взагалі знаходиться на 2 місці в рейтингу і займає частку 8,6% (+ 17% в порівнянні з 2014 роком) в продажах категорії твердих сирів в натуральному вираженні і частку 8,9% у грошовому вираженні (+ 34% в порівнянні з 2014 роком).

У квітні 2015 року у виробництво були запущені 4 новинки сирів, розроблені за власними рецептурами компанії:

- “Грюн Вальд” з пажитником;

- “Сорочинський” з пряженим молоком;

- “Неаполітанський” з томатами, паприкою і базиліком;

- “Діжонський” із зернами гірчиці.

Всі ці сири отримали визнання у кінцевого споживача і за результатами 9 місяців 2015 року загальний обсяг продажів досягнув 210 тонн. Окрім того, вишукані смаки сирів ТМ “Клуб сиру” отримали визнання фахівців молочної промисловості України. Це підтверджують численні нагороди та відзнаки у профільних конкурсах. У серпні 2015 року компанія “Клуб сиру” взяла участь у професійному дегустаційному конкурсі з оцінки якості молочних продуктів, організатором якого виступала Національна асоціація молочників “Укрмолпром”. За результатами конкурсу сири “Сорочинський” та “Дитячий” отримали золото в своїй категорії, а сир “Грюн Вальд” став володарем найвищої нагороди - Гран-Прі. У жовтні 2015 року в рамках XVIII Міжнародного Дегустаційного конкурсу WorldFoodUkraine продукція компанії — сири “Грюн Вальд”, “Дитячий” та “Монастирський витриманий” — здобула 3 золоті медалі у номінації WorldMilkUkraine. На Всеукраїнському конкурсі якості продукції “100 кращих товарів України” у категорії “Продовольчі товари” свою заслужену нагороду отримав сир “Сорочинський” , який увійшов до сотні кращих.

Компанія “Клуб сиру”, посідаючи позиції лідера серед виробників твердих сирів на українському ринку, отримала від поважних організацій, що безпосередньо формують економічний клімат нашої країни — ФАО та ЄБРР, запрошення до участі у одній з наймасштабніших міжнародних виставок харчової промисловості - Hong Kong International Food Expo або Food Expo 2015. Отримавши високу оцінку та позитивні відгуки від відвідувачів виставки та дегустаторів продукції стенду “Клуб сиру”, де були представлені тверді фасовані сири та молочна сироватка як сировина для підприємств і виробників молочної продукції, можна стверджувати про успіх дебюту Компанії на Східному ринку.

Продукцію Компанії відзначили не тільки на українському ринку, а й за кордоном – у 2015 році на експорт було продано 483 тонни сиру, що на 173% більше ніж у 2014 році. Продукція Компанії постачається до 8 країн: Ізраїль, Молдову та Придністров’я, Грузію, Казахстан, США, Узбекистан, Азербайджан. Окрім твердих сирів, Компанія експортує суху сироватку до Східного регіону: Пакистан, Індія, Індонезія, Філіппіни, Малайзія.

Окрім успіхів у виробництві та презентації новинок у 2015 році, Компанія вела активну маркетингову роботу. ТМ “Клуб сиру” виступила спонсором таких програм, як “Зважені та щасливі” та “Все буде смачно”.

Підсумовуючи всі результати та активності 2015 року, за даними дослідницької компанії “ТНС Україна”, значно зросли маркетингові та іміджеві показники Компанії, а саме:

- «Клуб сиру» перша названа марка (з 6,7% до 13,3%);

- знання з підказкою (з 70,0% до 83,0%);

- спонтанне знання (з 21,0% до 25,7%).

Більшість опитаних (71%) заявили, що мають намір в майбутньому купувати сири ТМ “Клуб сиру”. Цей показник значно перевищує показник початку 2015 року (62,0% опитаних).

В 2016 році Компанія має намір зберегти темпи зростання на рівні 15%.

Головна місія компанії “Клуб сиру” залишається незмінною — залучення українських споживачів до світових сирних традицій.

ДОВІДКОВО:

Компанія “Клуб сиру” входить до п'ятірки лідерів серед основних гравців на ринку твердих сичужних сирів в Україні. Компанія заснована в 2003 році, керуюча організація знаходиться в Києві. Основна виробнича потужність це маслосирзавод, що  дислокований у Черкаській області, м.Канів (ПАТ “Канівський маслосирзавод”). Кількість співробітників компанії складає - 915 осіб. Виробнича лінія обладнана за останнім словом техніки, вважається однією з кращих в Україні. На заводі встановлено обладнання всесвітньо відомих постачальників, зокрема Siemens, Obram, Sealed Air, Alfa Laval. Маслосирзавод побудований в 1971 році. Повна модернізація обладнання пройшла в 2007-2008 роках. Завод повністю автоматизований всі ключові виробничі показники моніторяться в онлайн-режимі. Крім того, на заводі інтегровані системи контролю якості продукції, що випускається, які сертифіковані міжнародними сертифікатами ISO та HACCP.

 

На сьогоднішній день ПАТ “Канівський маслосирзавод” переробляє майже 400 тонн молока за добу.

Загальна потужність Канівського маслосирзаводу складає 12-14 тис. тонн продукції в залежності від асортименту.

У 2015 році ПАТ “Канівський маслосирзавод”у порівнянні з попереднім періодом збільшив обсяги виробництва:

-          сирів жирних – на 17,8%;

-          масла вершкового – на 3,2%

Майже 70% молока-сировини підприємство закуповує напряму від господарств.

Основною задачею Департаменту сировини підприємства визначено ціль – щоб якомога більше господарств, розташованих у Черкаській області реалізовували молоко підприємству у Каневі. По-перше, тому що це високоякісне молоко області, по-друге, щоб оптимізувати доставку.

Крім господарств Черкащини, підприємство закуповує сировину у Полтавській, Вінницькій, Київській та Сумській областях.

 


Комментарі

Ваш комментар

Опитування

Де ви купуєте насіння овочевих культур?

На базарі
В професійному магазині
На спеціалізованих виставках
В Інтернет магазині
Вирощую сам

Показати всі опитування